Back on track

Sjung hallelujah och prisa gud för elektroniken! Eller nej, men det var lite kul att skriva! Beställde en ny laddare till min dator så nu funkar den igen.

Igår så var jag och Marianne i Bath, köpte alldeles för mycket, men det var ändå kul att få shoppa! Köpte en kjol, två linnen på HM och sen så köpte jag en spetsklänning från Cult, munsårs plåster (mitt årliga munsår har kommit igen), svenskt godis, en bok och så åt jag på min nya kärlek Subway!
Idag så var jag inne i Bristol tillsammans med Marianne och Lisa, först så var vi på Ikea och sedan så skulle vi åka till en stadsdel som heter Clifton, men körde lite vilse, men vi kom ut på rätt väg sen och åkte till Cabot circus istället. Det enda jag köpte där var ett par leggings på Primark! Svårt att inte storshoppa på där, men jag lyckades! :D

Taget i Bristol

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0