C´est la vie!

Har varit i Frankrike en vecka på skidsemester med min engelska familj. Bättre vecka får man nog leta efter. Jag hade det grymt roligt varenda kväll. På dagarna satt jag i solen och solade och läste min bok. Maten var suverän och jag har till och med åkt skidor :P Vilket jag lätt skall göra igen!

Just nu så har jag ingen bil, då den är på verkstaden. Just fan, måste ringa dit och säga att jag måste ha min bil senast imorgon bitti. För annars så blir det lite jobbigt med transporter hit och dit! Även om barnen har lov så måste det köras ändå. :P

Nu skall jag klä på och sedan så skall jag ut och göra lite poo picking på stora fältet! :P

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0