Nästan perfekt

Allting, allting, allting, allting, allting ja allt är nästan perfekt!

Idag så fick jag ett paket från Sverige, i det paketet så fanns det:
* Sourcream och onion chips
* Tacokrydda
* Fresh Island Dipp
* Smält cheddarost
* Ost mix av något slag
* Svenska tidningar (två är till Ida)
* Ostbågar till Ida
* Ullstrumpor från min gammelmormor
* Färgglada strumpor från min mormor
* En av mina favoritsjalar :)

Så ni kan ju bara ana vad jag skall göra ikväll! Läsa tidningar och feta ner mig med svenskt chips! Nackdelen är ju att jag inte får dricka cola, det som är så gott till chips. Men det skall nog gå bra ändå! Hoppas jag!

Kommentarer
Postat av: Marre

Blir liiite avis...

2011-02-07 @ 23:06:04
URL: http://maaarree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0