Med våld och tejp så kan man lösa det mesta!

Jag är så förkyld, så förkyld! Låter som en hes kråka när jag pratar, jag hostar stup i kvarten och det gör så ont i min hals och näsan rinner. Men jag är ändå glad att jag är förkyld nu och att det inte kommer nästa vecka, när jag är i Frankrike!
Idag så jobbar jag ingenting så jag är ganska glad över att datorn funkar, vilket den inte gjorde igår.. Har iaf beställt en ny sladd så får hoppas att det bara är sladden som är problemet. Om inte så måste jag köpa en ny dator :P Jag fixade min dator med lite våld och tejp! :D

Kommentarer
Postat av: Lisa

Sv: Jag tycker att boken var bättre än filmen :)

2011-02-01 @ 20:52:17
URL: http://lwasslen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0