Excellent and pretty!

Vilken eftermiddag! Rufus lekte med Sophie och Rebecca var här, men oj vad jag inte var social mot henne, jag sprang runt som en fåne och plockade och städade barnens rum. Jag gjorde mellis till Elsa för hon var tvungen att äta den i bilen. Sedan så var bara att kasta sig in i bilen och hämta henne och Frida, jag hade tagit med mig ett ombyte till Elsa för hon skulle på Rainbows direkt efter. Eftersom jag hade bakat muffins med Rufus under förmiddagen så fick hon bland annat en sådan till mellis. När hon tagit första tuggan så utbrister hon: Oh my god! you´re excellent!" Sedan så säger Rufus precis efter: "And you´re pretty!" Så enligt mina barn så är jag excellent och pretty! Det känns helt okej, eller mer än helt okej faktiskt! :D
Nu skall jag vänta in Rebecca som skall komma hit! Får se vad vi hittar på!

So long!

My favorites!


Kommentarer
Postat av: Ida

hahha gud så söt han är :)

2011-01-27 @ 11:21:21
URL: http://idalarsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0