I have hours all alone

Oj, oj, oj vilken natt det blev! Ida fick vara chaufför åt de andra för dom skulle ut i Bristol så min sömn blev ju inte den bästa inättras då den blev avbruten hela tiden. Antingen av att Ida kom tillbaka från en av sina resor, eller av att mina värdföräldrar kom hem i och med att jag var barnvakt igår.

Imorse så tänkte jag dock att när Ida gått upp så kan jag somna om. Åh nej, hon kommer in efter ett tag igen och säger att jag måste komma ut och starta min bil för vi måste ta startkablar, för hennes bil startar inte. Den startade inte med startkablarna heller så Ida fick gå in och ringa sin värdmamma och fråga vad hon skulle göra. Hon sa att hon skulle vänta en halvtimme och sen prova att starta den igen. Så skulle hon ringa upp. Bilen startade inte då heller, så då frågade hennes värdmamma om det fanns någon verkstad i närheten här som vi kunde ta bilen till. Men efter att Ida gått och frågat min värdpappa så säger han; "Ge mig nycklarna så skall jag prova!" Sagt och gjort, han går ut och provar och bilen startar då.

Jag kan dock säga att jag somnade om efter det och sov hela förmiddagen!


Ikväll så skall jag vara barnvakt igen, Lisa skall komma över, för hon är själv hemma. Får se vad man hittar på imorgon då. Sedan så är det jobbar vecka igen. Men det gör inte så mycket, för då har man något att göra på dagarna! :D

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0