Irriterad!

Jag älskar att rida. Det är hur skönt som helst att få komma ut i naturen och låta hästen vagga en framåt. Men när hästfan vägrar att ta ett steg så blir man lite irriterad faktist! Det är inte första gången han gör så heller, utan han har gjort det en gång förut också. Det hjälpte inte att jag snurrade tillbaka hästen mot den riktningen vi skulle gå, han vände sig om igen. Jag hade spö med mig, men det fick han bara att hoppa till lite. Jag hoppade av hästen och ledde honom en bit=inga problem! Sedan så sitter jag upp igen och då börjar han om på samma kula! :P Red hem med honom och då var det inga problem alls. Jag blir så irriterad. Sist han gjorde så, så glömde jag ju att ta på honom täcket, men det gjorde jag inte den här gången, som tur var! :P

Nu skall jag ta en snabbdusch innan jag skall hämta Rufus! :P
So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0