Just the way you are

Jag är genomförkyld, det är kallt och inatt så vaknade jag med världens magknip. Det kunde ju ha varit bättre med mig än vad det är. :P Men ja e int bitter! Skall snart ta tag i städningen här, är lite att göra idag. :P

Igår så var jag, Ida och Lisa i Street vi kollade runt lite i Clark´s Village och sen så åt vi på min nya kärlek; Subway! När vi satt där så sa jag att jag måste verkligen, verkligen tvätta min bil för den är genom smutsig. När vi sedan kom hit, så såg min bil ovanligt ren ut, det visade sig att George hade tvättat min bil när han tvättade sin! Me like! Nu måste jag bara städa den inuti! Sen så är det fin igen! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0