Mysko!

Som vanligt på torsdagar så är det ju simning som gäller, men idag så hade inte Rufus simning så jag var hemma och förberedde maten istället under den tiden. Åker iväg för att hämta Elsa och Frida och ta dom till deras simning. Medans jag och Rufus väntar på att dom skall simma klart så somnar han i min famn och säger att han har ont i örat. Aldrig har tjejerna varit så snabba som idag med att duscha och byta om = skönt!
När vi kom hem så möter hunden oss på gården. Snacka om att bli förvånad. Det visar sig att bakdörren var öppen, vilket den inte var när jag åkte hemifrån. Och när jag skall tända lampan i mitt rum så funkar inte den, så fick kolla upp om det var en säkring. Det var det inte, men fick ta av och på den som gällde mitt rum. Hur konstigt som helst var det! Men inget verkar fattas som tur är.
Nu skall jag platta håret medans jag väntar på Ida och Lisa, vi skall äta kinamat! :D

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0